promoties bestaande klanten
SN
2008-07-19 07:41:59 UTC
Beste mede-lezers

Onlangs mocht ik een mail ontvangen waarin een promotie werd aangekondigd
waarbij je 1 jaar de huur van een HD digicorder gratis kreeg indien je
telenet internetklant werd. In die mail staat er ook bij dat dit ook kan
indien je een internetabonnement reeds hebt .. Ik klik de bewuste link aan
en tracht te zoeken waar deze promotie dus ook voor bestaande
internetklanten kan opgevraagd worden. Ik kom telkens terug op pagina's
waar nieuwe abonnees terecht kunnen. Als ik klik op de promoties en ik ben
een bestaande klant dan kan ik m'n huidig internetabo omschakelen naar een
'pack' en vind ik niet echt de promotie terug dewelke ze beloven in de
reclame-mail.

Wordt het niet eens de hoogste tijd dat bestaande klanten ook 's serieus mee
kunnen genieten van promoties. Als nieuwe abonnees kunnen verwend worden
met een HD digicorder voor een jaar kan ook voor bestaande trouwe abonnees
(ben al meer dan 10 jaar klant) ook iets gedaan worden he .. Ben al blij
met een digibox gratis voor een jaar :))) ..Misschien dat de PUB dit 's op
tafel kan gooien bij een volgende meeting met de TN-boys.

groeten
SN
StoVoKor
2008-07-19 08:13:32 UTC
Post by SN
[...]
Dat is precies de reden waarom ik nu de Dommel box aan het installeren ben.
Bij Telenet blijven de trouwe klanten namelijk altijd in de kou staan...
Murkha
2008-07-19 09:24:56 UTC
*StoVoKor*
Post by StoVoKor
Dat is precies de reden waarom ik nu de Dommel box aan het installeren ben.
Lang moeten wachten?
Post by StoVoKor
Bij Telenet blijven de trouwe klanten namelijk altijd in de kou staan...
Enkel de ontevredenen...
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
StoVoKor
2008-07-19 14:21:57 UTC
Post by Murkha
Lang moeten wachten?
Post by StoVoKor
Bij Telenet blijven de trouwe klanten namelijk altijd in de kou staan...
Enkel de ontevredenen...
--
Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Box net 2 dagen binnen. Registratie vlekkeloos verlopen. Contracten 's
morgens doorgestuurd via mail, namiddag kon ik al op de klantensite. Heb tot
vandaag (2 dagen later) nog geen activeringsnummer gehad en ook mijn oude
RTT lijn is nog niet actief. Nog even afwachten dus.
StoVoKor
2008-08-02 14:58:47 UTC
Post by StoVoKor
Post by Murkha
Lang moeten wachten?
Post by StoVoKor
[...]
Op 25 activering gedaan en na een uurtje internet en telefoon, kon 2 dagen
later al gebeld worden door telenet, belgacom en mobistar. de rest heb ik
niet kunnen testen.
Internet gaat vrij goed 3810kb down en 352kb up en geen limiet!