Parallel --> USB
Cajmere
2005-03-27 14:48:14 UTC
Ik heb nog een oude scanner staan die enkel kan aangesloten worden op de
parallelpoort.
Ik zou die nu graag gebruiken met een notebook, maar daar is er geen
parallelaansluiting meer, en natuurlijk wel USB. Weet er soms iemand of
er iets bestaat om de omzetting parallel naar USB te doen?
Ik vraag me af wat het verband tussen be.comp of be.comp.hardware en
pandora.pub is.
toch duidelijk? het zijn allemaal nieuwsgroepen & daar mag je vragen
stellen of discussies voeren :-).
--
http://www.djseth.be
In music & dance I express myself as a member of a higher community....
Raving. [Members of Mayday - The Religion ]
Murkha
"The bêtise of our human community is everywhere." (Thornton Wilder).
Werner
2005-03-27 14:59:54 UTC
[...]
Alvast bedankt, Depol
http://www.tigerdirect.com/applications/Category/category_slc.asp?CatId=471
--
mvg. Werner
Slipstreamed Cd-rom te maken http://users.telenet.be/wen/XP/
Cyrano
2005-03-27 16:16:08 UTC
Post by Werner
[...]
Alleen voor printers, vrees ik.

Ik denk niet dat het onmogelijk is, maar alle par->USB converters die ik
al tegenkwam, zijn alleen voor printers. Geen scanners, ZIP's...

Tegenwoordig koop je al een neiuwe scanner voor 50-75 euro. Niet veel
duurder en waarschijnlijk optisch veel beter dan een oud scannertje op
parallel...

Nog afgezien van het feit of je nog wel een recente driver voor de
scanner vindt.
--
In a world without walls and fences, we don't need Windows and Gates...
Je bent wat je eet <http://www.objectief.be/>
Depol
2005-03-28 00:55:35 UTC
"Werner" <***@telenetSPAM.be> schreef in bericht news:***@telenetSPAM.be...

http://www.tigerdirect.com/applications/Category/category_slc.asp?CatId=471

| --
| mvg. Werner
| Slipstreamed Cd-rom te maken http://users.telenet.be/wen/XP/

Bedankt voor je antwoord, nu weet ik dat het bestaat en waar ik moet naar
zoeken, dus vinden doen we wel.
Mvg, Depol
JanC
2005-03-29 05:27:15 UTC
Post by Depol
Bedankt voor je antwoord, nu weet ik dat het bestaat en waar ik moet naar
zoeken, dus vinden doen we wel.
Volgende keer zo'n vragen wel niet in pandora.pub posten, aub?
JanC
depol
2005-03-29 21:46:48 UTC
"JanC" <***@janc.invalid> schreef in bericht news:***@janc.invalid...

En waarom niet, mag men in een pub niet vragen wat men wil misschien?
Murkha
2005-03-30 07:12:51 UTC
Post by depol
En waarom niet, mag men in een pub niet vragen wat men wil misschien?
En mag men in een pub niet zeggen als men iets dat niet graag heeft
misschien?
JanC
2005-04-03 21:08:04 UTC
Post by depol
Post by JanC
Volgende keer zo'n vragen wel niet in pandora.pub posten, aub?
En waarom niet, mag men in een pub niet vragen wat men wil misschien?
Als je de moeite zou doen om te kijken waar een groep over gaat vóór je er
je vraag in post zou dat heel wat vriendelijker zijn tegenover de
gebruikers van die groep...
--
Jan Claeys (support & bestuurslid)
TIK vzw (PUB) - Telenet Internet Klantenvereniging - http://www.tik.be/
[...]